dijous, 23 de gener del 2014

Gran èxit del concurs "Objectes amb història".

Faig aquest post perquè suposo que hi ha gent pendent del concurs "Objectes amb història", ja que el termini acabava el dia 15 de gener.

En primer lloc vull destacar l'èxit de participació (9 participants és bastant, tenint en compte la modesta audiència d'aquest blog). Els membres del jurat us donem les gràcies a tots nou per participar-hi.

En segon lloc us vull explicar que aquests dies estic molt enfeinat i això fa que tingui una mica aparcats els blogs. De tota manera el concurs segueix endavant. El jurat es reunirà (probablement per grup de whatsapp, que som molt moderns), deliberarà i decidirà quina o quines històries mereixen ser convertides en arracada.

Malauradament, tot anirà una mica més lent del que havíem previst. Tant el veredicte com la publicació del guanyador o guanyadors al web de Calados Vazquez. Això sí, l'Alberto s'ha compromès a dedicar el temps que faci falta perquè el premi acabi sent ben especial per a qui el rebi.

Tan aviat com puguem us anunciarem el veredicte.

3 comentaris:

  1. Fixa't, no hi havia pensat més, estaré ben a l'aguait, que sempre fa il·lusió que el què has escrit agradi especialment a algú...
    Bona nit, Sergi.

    ResponElimina
  2. Espere que puga jo llegir el conte, contes o escrits en general que s'hagen fet per aquest motiu, me'n recordaré de "Calados Vázquez" i hi aniré.

    Una abraçada i gràcies per tot, tot i no poder participar.

    Vicent

    ResponElimina
  3. M'ha interessat molt fins que he vits WHATSAPP... jo no tinc smartphone!

    ResponElimina